We are the champions. Боротьба продовжується
Відчуття таке, наче на останній хвилині матчу, в якому твоя улюблена команда впевнено веде один м’яч, коли ти вже не сумніваєшся, що вона у фіналі, і в твоїй голові Фредді Мерк’юрі вже починає співати “We Are The Champions”, і ось на цій останній хвилині суперник забиває два абсолютно нелогічні голи. І світ раптом стає чорно-білим, причому переважно “чорно”.
То ми програли? Ні! Ми лише не виграли один мільйон гривень, але нам і так було потрібно не менше восьми на проект “Мобільна клініка для “сірої зони”.
То ми виграли? Радше так, ніж ні. “Участь у шоу була чудовою нагодою розповісти широкому загалу про ПДМШ та про себе. А також потестити симпатії глядацької авдиторії та власну готовність ефективно тримати удар у прямому ефірі”, – написав по гарячих слідах голова Наглядової ради ПДМШ Геннадій Друзенко, який брав участь у програмі з проектом мобільної клініки.
По-перше, Друзенко проявив себе справжнім лідером і бійцем, який з майже 850 претендентів увійшов до чільної четвірки! Завдяки йому, величезна аудиторія загальнонаціонального телеканалу дізналася про наш мобільний шпиталь загалом і зокрема про проект, на який ми шукаємо гроші, про те, чому цей проект так потрібен. Хтозна, чи не буде цей нематеріальний актив незабаром капіталізований у так необхідні мільйони для мобільної клініки? Серед наших “призів” – також Володимир Ковзун і Олександр Савчишин із села Іванківці під Бердичевом на Житомирщині, які отримали допомогу саме завдяки участі Друзенка/ПДМШ у “нових лідерах”. Насамкінець, якщо в Україні буде створено мережу невеликих розумних містечок та громад на основі практики розумного містечка Немішаєве, або мешканці Маріуполя дихатимуть чистим повітрям, або буде врятовано Біличанський ліс – ми не вважатимемо це своєю поразкою.
Безсумнівно, “Нові лідери зробили внесок у зростання популярності ПДМШ, про яке каже статистика нашої сторінки Facebook. На жаль, Facebook пропонує статистику лише за останні 28 днів, тобто з 11 жовтня, а перша передача з циклу “Нові лідери” на ICTV вийшла ще 4 жовтня. Менше з тим, за “звітний період” сторінку вподобало 48 людей – на 62% більше, ніж за попередні 28 днів, з яких більш як дві третини були до початку трансляцій телешоу. Усі інші статистичні показники також виглядають вельми приємно:
“Важливо підкреслити, що ми не відмовляємось від проекту, – наголосив пізніше Геннадій Друзенко. – Навпаки, завдяки “новим лідерам” ми змогли розповісти про нього на всю країну. І тепер сподіваємось, що політики та підприємці підтримають та профінансують нашу вкрай актуальну ініціативу. Тим паче, що ICTV гарантував медійну підтримку проекту”.
Тож працюємо далі – разом до перемоги: “We are the champions, my friends. And we’ll keep on fighting till the end!”